Twitter הוא אחד מאתרי המדיה החברתית החזקים ביותר, מעל 200 מיליון משתמשים רשומים במדיה זו. הפלטפורמה הייחודית שלה (140 תווים להודעה) נותנת בידי המוסדות לתקשר בקלות וישירות עם קהלי היעד שלהם. בימים אלו בנוסף פתחו Twitter את ממשק התרגום שלהם לעברית. המידע ב Twitter מועבר מגולש לגולש בקלות יותר, אם בעבר שיווק ופרסום המוסד להשכלה גבוהה באחד מאמצעי התקשורת היה עניין יקר ומוגבל. היום ה- Twitter מאפשר לך לשלוח עדכונים שוטפים או מסרים שיווקים על המוסד שלך ללא כל עלות כספית, ללא הגבלה ובכל זמן. עם כניסת הטלפונים החכמים כך גם הופך ה Twitter לפופולארי יותר וזה בשל הקלות בשימוש,תפעול ומהווה מכשיר רב פלטפורמה, ניתן "לצייץ" (כתיבת הודעה) מטלפון סלולארי רגיל, חכם, מחשב נייד, מחשב אישי או ממחשבי לוח. עניין זה תורם מאד לגולשים להיות מעודכנים בכל מקום ובכל זמן.
שימור לקוחות: מועמדים פוטנציאלים או סטודנטים, עוקבים אחרי חשבון ה Twitter של המוסד להשכלה גבוהה ומקבלים עדכונים בזמן אמת. העוקבים אחריך,יראו אותך כאישיות חברתית ונגישה. מדיה זו מאפשרת לעוקבים לדעת מי אתה באמת, עניין זה יוכל לעזור לך בבניית מערכות יחסים, אמינות ואמון לפני שעוקבים אלו יחליטו להיות סטודנטים של המוסד.
שיווק: Twitter מספק את התשוקה של אנשים למידע מיידי וזה המפתח כאשר הנך חושב על איך להשתמש ב- Twitter כאמצעי שיווק. ניתן ליצור "באז תקשורתי" סביב המוסד שלך ולמשוך מועמדים פוטנציאלים.ככל שתהיה גלוי יותר בפני העוקבים, כך יראו אותך המועמדים כאדם אנוש ולא כאחד המסתתר מאחורי המוסד, תן להם להרגיש חלק מהקהילה שלך.באמצעות ה- Twitter תוכל להמיר "שיחות" למעשים, שיתוף מידע מעניין עם סטודנטים פוטנציאלים יביא להכרה של המוסד.השתתף באופן פעיל בשיחות כל הזמן, בדרך זו, יותר ויותר מועמדים פוטנצאלים יגלו על המוסד ועל שירותיו.בכל ציוץ הנך שומר בעצם על קשר עם מועמדים פוטנציאלים וסטודנטים ועל כן עליך "להרגיל" אותם למוצריך.Twitter יוכל בנוסף לכוון תנועת גולשים אל אתר הבית של המוסד.
מודיעין/מחקר: חיפוש פשוט ב Twitter יביא לך עשרות קישורים לבלוגים/אתרים/מועמדים הקשורים באופן ישיר/עקיף לתחום ההשכלה, וזו הזדמנות ללמוד על מגמות חדשות.בהזדמנות זו ניתן גם לעקוב אחרי מתחרים, אין צורך להיות חשאי, זה עשוי להוביל להזדמנויות לשיתוף פעולה.
כעת, כל מה שנותר בידך לעשות הוא להחליט מהו המידע אותו תרצה לשתף עם קהל העוקבים. דאג לידע את קהל היעד שלך על חשבון הטויטר, וזאת בכל הזדמנות ובכל אמצעי העומד לרשותך כגון: אתר המוסד, עיתון המוסד, דיוורים ישירים, בלוגים וכו'.
שיהיה בהצלחה.
EMS-seo